Dag 6 - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

03 Februari 2015 | Madagascar, Toamasina

Gisterenochtend ben ik eventjes naar een Dental screening geweest. Dit zijn drie lange rijen met mensen ( mannen, vrouwen, kinderen ) die allemaal problemen hebben met hun gebit. Ze worden gescreend of ze wel of niet in aanmerking komen voor een operatie of behandeling. Na de lunch zijn pap en ik samen er op uit geweest, lopend naar de poort en daar verder met een push push naar de locale markt dit had hij nog niet gezien. terug lopend over het strand waar een heerlijk koel windje stond. s'avonds is Arco gaan sporten met Corne in the warehouse dit is een gebouw naast het schip waar allerlei activiteiten worden georganiseerd. Daarna lekker bakkie gedaan bij Petra en Corne in de cabin.

• 03 Februari 2015 - 12:33

Margaret:

hoi hoi,

Heerlijk om weer een verhaal te lezen en wat een leuke foto's allemaal!!
    Ik begin toch wel een beetje jaloers te worden hoor!!