Dag 4 - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

01 Februari 2015 | Madagascar, Toamasina

Gisteren was het zaterdag, dus weekend! S'morgens zijn we naar de zoo geweest, waar ze van die aapjes hadden die alleen in Madagascar voorkomen. Erg leuke beestjes. De reis er naar toe was al een beleving opzich. Het was een erge hobbel weg met kuilen en plassen, met kippen en koeien op de weg. S'middags lekker gerelaxt in het zwembad met Petra en de kinderen. Paps is sportief bezig geweest met Corne. Ze gingen betmintonnen. Na het eten ben ik samen met pap meegeweest naar het Hope Center, waar we spelletjes hebben gedaan met de kindjes. Ik had ballonnen bij me die ze helemaal geweldig vinden. De kinderen hier zijn zo lief. Je zou ze allemaal willen meenemen! De mensen zijn ook allemaal zo vriendelijk. Iedereen wilde een hand, een high five of een knuffel bij vertrek! Ze zijn zo dankbaar dat ze geholpen worden. Om 20.00 weer terug naar het schip. Ik heb Olivia opgehaald want vanacht is Olivia bij mij wezen logeren. Gezellig hoor die kleine logeetjes!

• 01 Februari 2015 - 07:51

Juliët :

hoi pap en Chris was het leuk in de zoo
    Wat heb je nog meer voor dieren gezien
    Ik mis jullie heel erg xx juliet

• 01 Februari 2015 - 12:03

Bert En Henny Van Ballegooijen:

Hoi Arco en Christianne,

Leuk om jullie verslag te volgen en mooi om te lezen dat jullie het daar naar je zin hebben en ook kunnen helpen. We zijn stiekum wel een beetje jaloers. Nog een aantal fijne dagen daar en doe vooral Petra en Corne met de kinderen de hartelijke groeten. Moest denken aan het liedje van Elly en Rikkert: Maar wat je ooit gedaan hebt aan de minsten van mijn broeders (en zusters) zegt Jezus dat heb je aan mij gedaan!

• 01 Februari 2015 - 17:09

Jolien:

Heej! Super leuk om jullie blog te lezen!! Veel plezier nog deze week!!

Groetjes, Jolien

• 01 Februari 2015 - 22:20

Anneke Breedveld:

Hallo Arco Christianne
    het is leuk om jullie verslag te lezen wat jullie allemaal mee maken
    wat fijn dat jullie op deze manier kunnen helpen en ook genieten van jullie zijn daar
    een fijne tijd daar verder

Hartelijke Groet

Anneke Breedveld