Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Christianne Boon - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Christianne Boon - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

10 December 2014 | Nederland, Nederland

Lieve familie, vrienden & bekenden,

Jullie weten allemaal dat ik (Christianne) in de zomer van 2013, zes weken ben mee geweest met de familie Blom naar Texas, Amerika. Om daar de nanny te zijn voor de kids.

Tijdens die zes weken is het toch wel een beetje gaan kriebelen na alle verhalen en informatie om met eigen ogen te zien wat Mercy Ships doet.

Dit jaar ligt het schip in Madagascar, waar ze weer de locale bevolking helpen met extreme medische klachten. Ik heb besloten om samen met mijn vader naar het schip te gaan, om daar met eigen ogen te zien wat Mercy Ships doet voor prachtig werk.

Het is de bedoeling dat ik Petra help met de kinderen, mee ga met binnenlandse projecten, zoals weeshuizen bezoeken, een kijkje te nemen in de klassen van de kids en alles wat Mister Blom nog meer voor me bedacht heeft te gaan doen.
Het is de bedoeling dat m'n vader aan het werk gaat in de machine kamer van het schip.

We hopen te vertrekken om 7.30 vanaf Schiphol, waar we na een tussenstop in Parijs om 23.30 aankomen in Antananarivo, de hoofdstad van Madagascar. We overnachten 1 nacht in de buurt van het vliegveld en de volgende dag (28 januari) worden we in 8 uur naar het schip gebracht.
We hopen op vrijdag 6 februari om 13.50 weer aan te komen op Schiphol.

We houden jullie op de hoogte!

Groetjes Arco & Christianne

• 10 December 2014 - 16:39

Martha Renger:

echt gaaf dat jullie dit gaan doen!! Ik wens jullie goede voorbereiding en een gezegende tijd in Madagascar.

• 10 December 2014 - 18:47

Henny:

Hallo reizigers,

Heel leuk om te lezen veel plezier bij de voorpret.
    Hou ons op de hoogte!