De laatste dag op het schip - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu De laatste dag op het schip - Reisverslag uit Toamasina, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu

De laatste dag op het schip

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

04 Februari 2015 | Madagascar, Toamasina

Vandaag onze laatste dag op het schip. En vol, maar super leuk laatste programma. Vanmorgen voor de laatste keer naar het Hope Center. Gedag zeggen tegen alle schatjes daar. Om half 11 ben ik weer naar Preschool geweest. Het was 'wed wensday' dus we gingen op het dek met water spelen er leuk. Ik heb nog een boekje voorgelezen vertaald naar Nederlands zo grappig die Ameikaanse kindjes in de klas : ' Can you read it in Dutch pleas '

M'n vader is vanmorgen nog bezig geweest in de keuken om de lift voor het eten te repareren. S'middags zijn we met een groepje naar een dovenschool geweest. Het was erg leuk, ik heb wat gebaren geleerd en we speelden met ballonnen , vouwden Mercy Ships bootjes en zongen liedjes. Ook echt weer allemaal stuk voor stuk geweldig prachtige kinderen. Zo grappig de meisjes hier vinden m'n haar allemaal zo mooi. Ze willen er allemaal aanzitten en vlechtjes en staartjes maken.

Op de terug weg was het erg druk op de weg met tuk tuks, push push, mensen , auto's en trucks. We zijn afgezet bij de markt waar we nog onze laatste souvenirs gekocht hebben. Terug naar het schip met een push push. Eventjes opfrissen en omkleden en toen gingen we met een auto uiteten. Met Corné , Petra en de meiden. Heerlijk gegeten aan het strand! Dat was onze laatste dag. Nu snel slapen want morgenochtend om 6.30 vertrekken weer naar Antananarivo met de bus. We hopen op een veilige terugreis en we hopen jullie snel alles te vertellen en foto's te laten zien. Vrijdagmiddag om 13.50 komen we weer aan op Schiphol. Liefs vanuit Madagascar, Toamasina

• 04 Februari 2015 - 21:25

Anneke De Zwart:

Veel gezien en gedaan
    en weer een goede reis terug
    groeten van ons

• 04 Februari 2015 - 21:34

Eskesjes:

Wat een super gave blogs! Jullie hebben het echt bijzonder (gehad)!
    We zijn benieuwd naar de andere verhalen.. Goede terugreis!!

• 04 Februari 2015 - 22:24

Marieke Deelen:

Hallo Cris & pa,
    Een hele goede terugreis. Jullie zijn een grote ervaring rijker zeg. Prachtig om dit meegemaakt te hebben.
    Tot gauw. De Deelentjes