Dag 2 - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Christianne Boon - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

29 Januari 2015 | Madagascar, Antananarivo

Vandaag weer genoten van een super dag! We begonnen om 7.15 met ontbijten. Vanmorgen hebben we de rest van het schip gezien. Het ziekenhuis, een aantal patiënten en de stuurhut. Gaaf hoor! Na de lunch is paps vertrokken naar de machinekamer waar hij aan de slag kon en ben ik met Petra wezen fietsen. We hebben langs het strand gereden naar het Hope Center ( hier liggen patiënten die aan het herstellen zijn van hun operatie ) hier is ook THE eye clinic en the dentist. Verder zijn we op de locale markt geweest waar van alles te koop was en waar ze ons ook van alles wilde verkopen. Erg leuk om mee te maken. Daarna weer terug naar het schip even bijkomen van de warmte. Het is hier 30 graden. Om 17.30 heerlijk gegeten weer gezellig met de kids aan tafel. Na het eten een quallity time met Charlotte, Olivia en Lukas. We hebben filmpjes gekeken in m'n cabin lekker gek gedaan, vliegen op m'n benen en dat soort dingen en met ballonnen gespeeld boven op dek 8 waar ze ook een glijbaan en fietsjes hebben. Om 19.30 een community meeting. Dit is zingen, bidden en een verhaal over de komende tijd in Madagascar. Met als afsluiting een heerlijk ijsbuffet. Het was weer een top dag. Op naar morgen! Welterusten allemaal daar in het koude Nederland!

• 30 Januari 2015 - 13:42

Willeke:

Hoi Reizigers

Mooi jullie verslagen te lezen. Veel geweldige indrukken. Het ga jullie goed.

Leo en Willeke

• 30 Januari 2015 - 18:03

Margaret:

Weer zo'n gezellig verhaal!! Heerlijk om te lezen wat jullie allemaal beleven....
    Genieten!!!!!!
    Liefs van ons xxx