Nog 12 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Christianne Boon - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Christianne Boon - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes slapen....

Door: Christianne

Blijf op de hoogte en volg Christianne

15 Januari 2015 | Nederland, Nederland

Nog 12 nachtjes slapen, en dan is het zover. De komende week de laatste voorbereidingen treffen aan kleine boodschapjes. Zoals shampoo, zonnebrand, tandborstel, paracetamol etc. En natuurlijk de koffers pakken en wat ik vooral niet moet vergeten: paspoort en camera!! We hebben er onwijs veel zin! Ik ben vooral zo benieuwd hoe ik het allemaal ga ervaren. Zo'n zin om de familie Blom, en voor mij ook vrienden die ik in Amerika heb leren kennen weer te ontmoeten.

Ik wil alvast mensen bedanken voor giften voor Mercy Ships, daar zijn we super blij mee.

Lieve groet, Arco & Christianne

• 15 Januari 2015 - 13:43

Hanneke:

Woehoeeee! Bijna! :)

• 16 Januari 2015 - 21:21

Wilma:

Succes met de laatste voorbereidingen!